خدايا

عاشقانه هاي من و تو

خدايا

 

             

 

   

 

خداي مهربانم مرا ببخش به خاطر هرآنچه انجام دادم و تو راضي نبودي......

 

 ا

ين روزها روزهاي سختي بود بسيار سخت،سختر از جدايي،انگار قسمتي از وجودم را بريدند.... 

 

  نميدانم خوشحال باشم يا ناراحت؟

 

   خوشحالم از اينکه از دام گناه رهايي يافتم و ناراحت از اينکه معني عشق در خاطرم خراب شد.  

 

  من عاشق عشق بودم، يک عشق آسماني که هيچ کس را نرنجاند و غمگين نسازد مخصوصا تو را......

 

خداي من مرا ببخش به خاطر عاشق شدنم،به خاطر دل

 

 

دادنم،به خاطر گناهم...


 نميتونم بگم ديگه دوستش ندارم،نميتونم بگم ازش متنفرم،نميتونم بگم اون مقصر بود.....

 

  فقط بايد بگم اشتباه من بود که دلم بد رفت،جايي که نبايد ميرفت......

 

  اگر يک احساس ناب و خاص باقي ميموند چه خوب بود....

 

اگر در بند نيازهاي نفساني نبود چقدر شيرين بود......

 شيريني عشق را تجربه کردم کاش هميشه پاک بود....

 

خدايا به ما قدرت بده که جايي هم در مقابل عشق ايستادگي کنيم،اين تويي که فرمانروايي نه دل.....  

 

 

خدايا من عاشق توام من ناراحتم از اينکه تو را ناراحت کردم....  

 

 

خدايا خود تو مهرباني و محبت را در دل من گذاشتي پس خودت ميدوني که در اين درياي پر طلاطم احساس چي کشيدم.....  

 

 

خدايا تنها تو شاهد بودي که هيچ هواي نفس و نيازهاي شهواني بر دلم حکمراني نکرد جز عشق پاک.....  

 

 

اگر تا به اينجا پيش اومدم فقط و فقط به حرمتي عشقي بود که برام عزيز بود و محترم، نميتونستم ناراحتيشو تحمل کنم...  

 

 

خداياي مهربان من، مرا ببخش که من از خودم گذشتم و تو ميداني....  

 

 

از دوست داشتنم پشيمان نيستم چون خدا هم همه بندگانش را دوست دارد....  

 

 

خدايا مارا ببخش و در پناه خود نگهدارمان باش،آنگونه که خودت دوست داري دوست داشتن را در دلمان بپروران....

 

 

 

                                خدايا مرا ببخش اي مهربانم

        

 

                                                             دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,ساعت23:32توسط آسمان آبي |